Науково-методична проблема П(Ц)К: «Наукове дослідження та педагогічна творчість викладача як основа підготовки студентів до створення науково-методичного середовища у дошкільних навчальних закладах та початковій школі»
Мета П(Ц)К – формування у студентів предметних та інформаційно-комунікаційних компетентностей для реалізації творчого потенціалу, забезпечення життєдіяльності в сучасному світі та інтелектуального розвитку.
Завдання:
1. Формувати предметні та професійні компетентності у відповідності до вимог початкової школи та кваліфікаційної підготовки молодшого спеціаліста.
2. Удосконалювати зміст навчання відповідно до рівня розвитку науки та техніки.
3. Активно впроваджувати здоров’язберігаючі та інтерактивні методи в зміст навчальних занять та під час проходження педагогічної практики.
4. Удосконалювати комплекси навчально-методичного забезпечення викладання предметів П(Ц)К.
5. Залучати студентів до наукової діяльності, реалізації творчого потенціалу.
6. Удосконалювати методичне та матеріально-технічне забезпечення кабінетів П(Ц)К.
7. Підвищувати компетентність викладачів засобами самоосвіти та методичної роботи.
Предметною (цикловою) комісією забезпечується викладання таких дисциплін як інформатика, математика, фізика, астрономія, основи початкового курсу математики, методика навчання математики, методика навчання інформатики, практичний курс інформатики (з елементами програмування), інформаційно-комунікаційніі технології, технічні засоби навчання, основи роботи з ЕОМ, прикладні програми, основи програмування на відділеннях «Початкова освіта» та «Дошкільне виховання».
Викладачі П(Ц)К спрямовують свою діяльність на реалізацію компетентнісного підходу у підготовці майбутніх фахівців, передбаченого Державним стандартом початкової загальної освіти і Базового компоненту дошкільної освіти, та активно використовують сучасні технічні, програмні засоби навчання, здоров’язберігаючі та інтерактивні методи навчання. При викладанні предметів постійно здійснюється зв’язок з майбутньою професією, формування творчих навичок сучасного педагога, математичної та інформаційної компетентностей.
Творчі та наукові роботи викладачів можна побачити у професійній та періодичній пресі, збірках конференцій та семінарів.
Викладачами проводяться загальноколеджні заходи, олімпіади, гуртки та факультативні курси.
Результатами діяльності викладачів є призові місця на обласних та регіональних олімпіадах.
Склад предметної (циклової) комісії
Пєрмінова Ірина Олегівна, викладач фізико-математичних дисциплін, голова предметної (циклової) комісії,спеціаліст ІІ категорії.
Науково-методична проблема: «Науково-методична підготовка вчителя початкових класів через використання сучасних педагогічних технологій під час вивчення математичних дисциплін».
Педагогічний стаж: 7 років.
Дисципліни: методика навчання математики, основи початкового курсу математики.
Бондаренко Василь Михайлович, викладач фізико-математичних дисциплін та інформаційних технологій, магістр.
Науково-методична проблема: «Формування творчих здібностей у студентської молоді через використання комп’ютерної техніки».
Педагогічний стаж: 3 роки.
Дисципліни: інформатика, основи роботи з ЕОМ, основи програмування, інформаційно-комунікаційніі технології та технічні засоби навчання.
Пирожок Галина Юріївна, викладач методики навчання інформатики, спеціаліст ІІ категорії.
Науково-методична проблема: «Формування ІКТ-компетенцій студентів як необхідного мінімуму в професійній діяльності сучасного педагога».
Педагогічний стаж: 6 років.
Дисципліни: прикладні програми, основи роботи з ЕОМ, методика навчання інформатики, практичний курс інформатики (з елементами програмування).
Тіток Михайло Іванович, викладач фізико-математичних дисциплін, спеціаліст вищої категорії.
Науково-методична проблема: «НІТ як засіб підготовки майбутніх педагогів до створення науково-методичного забезпечення освітнього процесу».
Педагогічний стаж: 15 років.
Дисципліни: фізика, астрономія, технічні засоби навчання.
Кириченко Анна Сергіївна,викладач фізико-математичних дисциплін та інформатики, спеціаліст.
Науково-методична проблема: «Формування логіко-математичної компетентності як складової вчителя початкових класів».
Педагогічний стаж: 2 роки.
Дисципліни: методика навчання математики, основи початкового курсу математики, методика навчання інформатики.
Резанова Наталія Миколаївна, викладач математики, спеціаліст.
Науково-методична проблема: «Формування математичної культури у студентської молоді у процесі підготовки молодшого спеціаліста».
Педагогічний стаж: 1 рік.
Дисципліни: математика.
Бондаренко Олександр Валерійович, викладач інформатики, спеціаліст.
Науково-методична проблема:«Формування компетентностей студентів шляхом технології продуктивного навчання математики».
Педагогічний стаж: 1 рік
Дисципліни: математика, інформатика, прикладні програми.
Стебловська Олена Сергіївна, викладач методики навчання математики, магістр.
Науково-методична проблема: «Комп’ютерно-орієнтоване управління самостійною роботою студентів у процесі вивчення освітньої галузі «Математика»».
Педагогічний стаж: 3 роки.
Дисципліни: методика навчання математики.