Організація гурткової роботи під час семінару-практикуму для вожатих

Враховуючи сучасні тенденції організації відпочинку дітей в оздоровчих таборах важливим напрямком підготовки студента-вожатого є озброєння його уміннями і навичками проведення гурткової роботи в таборі. Адже одне з основних завдань педагога – це розкриття та врахування індивідуальних можливостей кожної дитини для забезпечення її комфортного перебування в оздоровчому таборі. На семінарі-практикумі була проведена гурткова робота за різними напрямками.

Учасники гуртка «Морська палітра» під керівництвом викладача образотворчого мистецтва О.О. Барковської опановували техніки нетрадиційного малювання монотипія ниткографія хитра пляма, малюнок піском, створювали пейзажі. Тематикою творчих завдань була японська культура.

Для забезпечення активного та цікавого дозвілля  дітей у таборі студенти повинні знати певну кількість веселих та драйвових табірних пісень та музично-танцювальних ігор.  Тому саме цьому був присвячений гурток «Вокальний» під керівництвом викладача музичних дисциплін І.В. Корчагіна. Учасники гуртка вивчили такі ігри як «Чуча-Чача», «Я-банан», «Кумі-Кумі» та пісні: Пам-пура-ра, «Вітання-танцювання», «Ми пов’язані дружбою».

На гуртку «Літо з фізичною реабілітацією» студенти вивчали оздоровчу японську гімнастику «Ніші Кацудзо», виконували степ-аеробіку та дихальну гімнастику Стрельнікової. Керівник гуртка О.В. Кондратьєва також познайомила студентів із особливостями проходження літньої практики «Літо з фізичною реабілітацією».

На логопедичному гуртку студенти виготовляли масажний килимок для ніг за допомогою ґудзиків, дидактичний матеріал для розвитку мовленнєвого дихання та освоїли елементи методів корекції мовленнєвих вад: артикуляційну гімнастику з біоенергопластикою, кінезіологічні та фоноритмічні вправи для розвитку голосу. Гурток проводила викладач дошкільних дисциплін О.В. Кузнєцова.

Пісні відіграють важливу роль у вивченні англійської мови. Студенти табору «Чайка» систематично відвідували гурток «Musical station» для удосконалення мовленнєвих компетенцій. Були вивчені пісні: “Old McDonald”, “My Chaika”, “Sunny summer”, “Best summer” , “The Black Sea ”.  Керівником гуртка була викладач іноземної філології Ж.С. Кайдаш.

На гуртку “Daily English” студенти вчили англійську мову за допомогою дидактичних ігор під керівництвом викладача іноземної філології Ю.В. Гладкої. Були опрацьовані такі ігри як «Board games” та “What did your say?”. Адже відомо, що дидактичні ігри сприяють кращому засвоєнню лексичного матеріалу для створення штучного іншомовного середовища. Найактивнішими учасниками гуртка були І. Марченко, Ю. Булах, С. Білоус, А. Ковалишина, Ю. Столяр, В. Поет та М. Димченко.

Гурток «Морські фантазії», який проводила викладач методики трудового навчання І.А. Лілянова, дав можливість студентам на семінарі-практикумі познайомитися з такими техніками рукоділля як кусудама, Тошіказу Кавасакі, орігамі, модульне орігамі, а також традиційними – це виготовлення виробів з мушлів. Так, як 2017 рік оголошено роком Японії в Україні, переважна кількість виробів гуртківців створювалася у японському стилі. Яскравими та гарними вийшли різнобарвні віяла, прикрашені японськими ієрогліфами.

Таким чином,  студенти не тільки навчилися виготовляти прикраси та сувеніри з різних матеріалів, але й дізналися цікаві факти японської культури.

Ми впевнені, що така робота матиме продовження в дитячих оздоровчих таборах, де проходитимуть практику наші студенти.

<<<БІЛЬШЕ ФОТО ТУТ>>>

Comments are closed.