Тетяна Віталіївна Шабанова, голова ЦК української та іноземної філології як голова обласного методичного об’єднання викладачів української мови та літератури ЗФПО Херсонської області взяла участь у Всеукраїнській онлайн-нараді «Проблеми оптимізації процесу компетентнісно зорієнтованого навчання за умов упровадження інноваційних методик його реалізації в закладах фахової передвищої освіти» за ініціативи Чернівецького індустріального коледжу (директор В.Чернівчан), Всеукраїнської спілки голів обласних методичних об’єднань викладачів української філології закладів фахової передвищої освіти, провідних фахівців галузі (голова Антонюк Т.), за підтримки Міністерства освіти і науки України, ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти», ДУ «НМЦ фахової передвищої освіти», Департаменту освіти і науки Чернівецької облдержадміністрації, Ради директорів закладів фахової передвищої фахової освіти. У нараді взяли участь представники усіх областей України. Актуальність проведення наради зумовлена конструктивними змінами в системі вищої освіти в цілому, передфахової зокрема; необхідністю визначення напрямів педагогічної діяльності за умов упровадження інноваційних форм дистанційного/змішаного навчання; потребою узагальнення кращого досвіду реалізації новітніх методик навчання та виховання майбутніх спеціалістів.
З настановчими рекомендаціями щодо визначення пріоритетних напрямів роботи закладів фахової передвищої освіти, оптимізації процесу компетентнісно зорієнтованого навчання за умов упровадження інноваційних методик до учасників наради звернулися Ігор Балуба, керівник експертної групи з питань розвитку кваліфікаційної освіти дорослих та педагогічної освіти (Директорат вищої освіти і освіти дорослих МОН України); вищої освіти і освіти дорослих МОН України); Людмила Котоловець (ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти»); Микола Хоменко (ДУ «Науково-методичний центр вищої та фахової передвищої освіти).
За підсумками проведення наради була прийнята Ухвала щодо напрямів роботи Спілки; упровадження новітніх методик навчання в закладах фахової передвищої освіти України; узагальнення та перейняття кращого досвіду реалізації державної мовної політики.
Проведення наради засвідчило, що освітянська спільнота України об’єднана розумінням важливості філологічної освіти молоді, усвідомленням необхідності інноваційних змін в організації навчального процесу, можливістю конструктивної співпраці освітян різних структурних підрозділів галузі та регіонів України.