♦Сьогодні (25.02.2021) у студентів 133 групи (І підгрупи: Дорофтієнко Д., Горбулько К., Данилюк В., Горбатюк Л. та Дермен Т.) проходила довгоочікувана практика “Пробні уроки та заняття”. У рамках було проведено: Уроки англійської мови з тем: – “On holiday”. Sing a song. – Відпочинок на природі. «Outdoor recreation».
Студенти-практиканти підібрали різнонманітні цікаві завдання і вправи. Урок розпочався з емоційного налаштування. Діти вивчили нову лексику, співали пісні, повторили граматику, прослухали казку “Правильні і неправильні дієслова”, малювали свої минулі літні канікули, виконували вправи в онлайн додатку LearningApps.org, а також в додатку… було проведено рефлексію. (👩🏻🏫Методист: Наталя Станіславівна)
❣ Уроки української мови на теми: – Узагальнення знань з теми «Дієслово»;
– Написання великої і малої літери.
Студенти влучно підібрали вправи та завдання. Згадали про іменник, прикметник, дієслово. Малювали, вигадану ними ж, тваринку, відповідали за допомогою, спеціально виготовлених студенткою-практиканткою, карток. Також діти вивчили, що назви тварин треба писати з малоі літери, а клички — з великої. (👩🏼🏫Методист: Тетяна Шабанова)
На уроках були використані такі інтерактивні методи: «Павутинка», «Плутанка», «Впіймай у долоньки», «Так чи ні», «Робота з цеглинками», «Золота рибка», «Незакінчене речення», “Мікрофон”, “Clap your hands if you hear this word”. Прослідковувалася міжпредметна інтеграція з такими предметами: українська мова, мистецтво, літературне читання та “ЯДС”.📚📝
Мети уроків було досягнуто.✅
♦У студентів 132 групи (ІІІ підгрупи) проходила довгоочікувана практика “Пробні уроки та заняття”. Було проведено:
Уроки української мови на теми: «Іменник», «Поняття про слова — назви ознак предметів (прикметники)». Студенти підібрали цікаві вправи та завдання, згадали правила користування іменників і прикметників та поринули в цікаву подорож країнами Граматики і Слова.
(Методист: Тетяна Шабанова)
Уроки інтегрованого курсу «Я досліджую світ» ГІО.
На яких студенти проводили цікаві досліди, дізналися про видатних митців та винахідників України і подорожували до планети «Котиків».
Крім застосованих інтерактивних методів в ході уроку, вони були ще й застосовані під час аналізу, а саме ми використовували ваги, порівнюючи плюси і мінуси при проведені уроку; цеглинками з капелюхами «За», «Проти», «Протилежність методиці» задля об’єктивного оцінювання і аналізу помилок, щоб наступного разу їх не допустити.
(Методист: Artem Borysenko)
🔹Математика «Додаємо і віднімаємо числа різними способами». Студенти гарно підгтувалися, використовуючи різні методи. Були ігрові ситуаці та досліди для інтерактивного уроку, щоб учням було цікаво, та легше засвоювати новий матеріал.
👩🏻🏫Методист: Яна Пидберезня
🔹ЯДС:ГІО «Традиції України та інших держав». Було дуже цікаво викладений навчальний матеріал, адже ці традиції студенти втілювали під час уроку.
👨🏻🏫Методист: Artem Borysenko
👩🏻🏫Методист: Яна Пидберезня
🔹ЯДС:ГІО «Традиції України та інших держав». Було дуже цікаво викладений навчальний матеріал, адже ці традиції студенти втілювали під час уроку.
👨🏻🏫Методист: Artem Borysenko
24.02 у 1 підгрупі пройшов урок інформатики, який підготували Olga Lubar , Карина Морозько, та Ксенія Мязіна, заняття були змістовні та цікаві, теми уроків були такі:
– “Геометричні фігури в графічному редакторі”
– “Ознайомлення з текстовим редактором”
– “Середовище для читання текстів”
Студентки були гарно підготовлені, за це ми дякуємо, чудовому методисту Галина Пирожок-Шкворченко, яка надала доцілні рекомендації щодо проведення уроків інформатики!
– “Геометричні фігури в графічному редакторі”
– “Ознайомлення з текстовим редактором”
– “Середовище для читання текстів”
Студентки були гарно підготовлені, за це ми дякуємо, чудовому методисту Галина Пирожок-Шкворченко, яка надала доцілні рекомендації щодо проведення уроків інформатики!
131 група продовжує давати пробні уроки та заняття.
🔹 Англійська мова
🔸«Я досліджую світ»ГІО
На уроках були використані інтерактивні методи: “Мозковий штурм”, “Асоціативний кущ”, “Незакінчене речення”, “Снігова куля”.
Ми подорожували з казковими персонажами, допомагали їм виконувати завдання, фантазували і уявляли себе казковими героями. Також ми дізналися про культуру, звичаї, обряди різних народів світу. Щиро дякуємо методистам:
Гольтцш Вікторії Юріївні та Борисенку Артему Олеговичу за гарну допомогу у підготовці до уроків📚😊
🔹 Англійська мова
🔸«Я досліджую світ»ГІО
На уроках були використані інтерактивні методи: “Мозковий штурм”, “Асоціативний кущ”, “Незакінчене речення”, “Снігова куля”.
Ми подорожували з казковими персонажами, допомагали їм виконувати завдання, фантазували і уявляли себе казковими героями. Також ми дізналися про культуру, звичаї, обряди різних народів світу. Щиро дякуємо методистам:
Гольтцш Вікторії Юріївні та Борисенку Артему Олеговичу за гарну допомогу у підготовці до уроків📚😊