Три тижні педагогічної практики в дитячих оздоровчих таборах: мій досвід та враження

Мене звати Марина Румянцева, і я студентка 131 групи. Цього літа отримала можливість взяти участь у новому виді педагогічної практики “У дитячих оздоровчих таборах”. Протягом трьох тижнів я здобувала безцінний досвід роботи з дітьми та навчалася різноманітним методикам виховної роботи.

Мій шлях розпочався 3 червня 2024 року, коли я почала працювати з дітьми у таборі. Перший тиждень (03.06.2024р. – 09.06.2024р.) був насичений різноманітними іграми, спрямованими на знайомство, згуртування колективу та виявлення лідера. Ми активно займалися спортом, розважалися в караоке та вивчили пісню “Наше коло, мов сім’я”. Це був радісний та згуртований тиждень.

Другий тиждень (10.06.2024р. – 16.06.2024р.) був не менш цікавим. Ми віртуально відвідали озеро Синевир, дізналися легенду про нього та виконали цікаві вправи. На День дружби ми вивчили пісні, описували своїх друзів та малювали їхні портрети, повторювали прислів’я та приказки, а також виконували цікаві завдання. І, звичайно, не обходилося без рухливих ігор та занять спортом. Я також пройшла навчання на курсах підвищення кваліфікації з теми “Розвивальні рухливі ігри в літніх дитячих таборах”.

Третій тиждень (17.06.2024р. – 23.06.2024р.) був емоційно насиченим. Ми проводили “Козацькі забави” з різними конкурсами, хвилинки-цікавинки, караоке та спортивні ігри. Все це сприяло активному включенню дітей у життя табору.

Ця практика допомогла мені оволодіти методикою виховної роботи з дітьми в літній період у дитячих оздоровчих таборах та пришкільних майданчиках. Я розвинула свої педагогічні здібності, збагатила активний словниковий запас та вдосконалила використання інформаційних і комунікаційних технологій під час дистанційного проведення практики. Цей досвід став для мене надзвичайно цінним і надихнув на подальше професійне самовдосконалення.

Comments are closed.