Згідно річного плану роботи коледжу на 2013-2014 навчальний рік, у рамках проведення місячника іноземної філології, 21 лютого відбулася щорічна теоретично-практична конференція «Формування професійних компетенцій при вивченні предметів іноземної філології як шлях підготовки студентів до створення науково-методичного середовища у дошкільних закладах та початковій школі». Основним питанням конференції були шляхи формування сучасного компетентного вчителя іноземної мови.
У роботі конференції взяли участь представники ІІ-х та ІІІ-х курсів спеціальності «Початкова освіта» та «Дошкільна освіта».
Обговорювалися такі питання:
– «Роль науково-методичного середовища у формуванні професійної компетентності майбутніх викладачів початкової та дошкільної ланки» (кандидат педагогічних наук Климович М. В.);
– «Алгоритмическое мышление как залог формирования профессиональной компетентности будущего учителя начальных классов» (викладач Чечилова Г. З.);
– «Підготовка вчителів початкових класів відповідно до державного стандарту початкової загальної освіти» (викладач Середа Н. С.);
– «Формування іншомовної лінгвосоціокультурної компетентності» (викладач Кайдаш Ж. С.);
– «Інтерактивні технології на уроках іноземної мови та світової літератури» (викладач Жукова Ю. В.);
– «Психолого-педагогічні умови формування комунікативних навиків з іноземної мови в першокласників» (викладач Перунова Г. О.);
– «Специфіка і стан навчання дітей іноземної мови в дошкільних закладах» (викладач Лаппа О. О.);
– «Методологічна компетенція вчителя початкових класів» (викладач Рогова Є. С.).
Проблеми, над якими працюють викладачі циклової комісії, знайшли своє відображення у тематиці курсових робіт та практичних досліджень студентів. Результати таких досліджень на конференції презентували й студенти – співдоповідачі:
– «Использование алгоритмов при формировании орфографических навыков в процессе изучения русского языка» (студентка 144гр. Ганжела Є., викл. Чечилова Г. З.);
– «Навчання іноземної мови в першому класі» (студент 133гр. Шевцов І., викл. Середа Н. С.);
– «Використання дидактичних, рольових ігор і казкових сюжетів» (студентка 133гр. Мочарна М., викл. Середа Н. С.);
– «Специфіка і стан навчання дітей іноземної мови в дошкільних закладах» (студенти 221гр. Медвєдєва К., Павлюк Т., Скачкова В., викл. Лаппи О. О.).
Виступи супроводжувалися презентаціями, що висвітлювали основний зміст.
Під час обговорення студенти ІІІ-х курсів поділилися своїми знаннями з тем, які вони досліджують у курсових проектах та вивчають на заняттях з методики іноземної мови. А студенти ІІ-х курсів продемонстрували свої виступи, що стали першими кроками молодих спеціалістів у науково-методичній роботі.
Матеріали конференції мають практичну цінність для підготовки студентів до безперервної педагогічної практики, а також для їхньої майбутньої педагогічної діяльності.