На уроці всесвітньої історії студенти 113 групи, під керівництвом викладача Шаповалової Н. Ю., охарактеризували підсумки та наслідки Другої світової війни
для світу та для окремих країн, розглянули основні питання міжнародних конференцій 1945 року в Ялті та Потсдамі, звернули увагу на факт існування між союзниками різних поглядів з проблем повоєнного облаштування світу, проаналізувати позиції СРСР, В.Британії та США з питання майбутнього Німеччини та дали оцінку прийнятим рішенням, студенти до самостійно намагалися показати взаємозв’язок наслідків війни з майбутніми подіями.
Урок проходив у вигляді круглого столу (ділової гри) з елементами «французької» майстерні. Були використані такі технології та методи навчання: інтерактивні технології «Так-Ні», «Прес», «Мікрофон», тренінгові технології, випереджальне навчання, проблемне навчання, ІКТ.
Одним із завдань уроків такого типу є формування життєвих компетентностей, професійної направленості, вміння критично ставитись до своїх знань та вмінь, вміння оцінювати свою діяльність та одногрупників, аналізувати та узагальнювати історичний матеріал, працювати з історичними документами, історичною картою та контурними картами, простежувати вплив історичної особистості на розвиток подій у країні, робити висновки. Також висловлювати власну точку зору щодо можливих варіантів створення системи колективної безпеки країнами Заходу та запобігання розгортанню нової світової війни, що на сьогоднішній день є вкрай актуально.