Одна з вимог сучасної освіти – інтеграція. Інтеграція – це глибоке взаємопроникнення, злиття, наскільки це можливо, в одному навчальному матеріалі узагальнених знань .
Інтегровані заходи дають студентові досить широке і яскраве уявлення про світ, в якому він живе, про взаємозв’язок явищ і предметів, про існування різноманітного світу матеріальної і художньої культури. Основний акцент припадає не стільки на засвоєння певних знань, скільки на розвиток образного мислення. Інтегровані заходи також передбачають обов’язковий розвиток творчої активності. Це дозволяє використовувати зміст усіх навчальних предметів, залучати відомості з різних галузей науки, культури, мистецтва, звертаючись до явищ і подій навколишнього життя. Саме така інтеграція і є основним змістом проекту “Філософські читання”.
Інтегровані заходи дають студентові досить широке і яскраве уявлення про світ, в якому він живе, про взаємозв’язок явищ і предметів, про існування різноманітного світу матеріальної і художньої культури. Основний акцент припадає не стільки на засвоєння певних знань, скільки на розвиток образного мислення. Інтегровані заходи також передбачають обов’язковий розвиток творчої активності. Це дозволяє використовувати зміст усіх навчальних предметів, залучати відомості з різних галузей науки, культури, мистецтва, звертаючись до явищ і подій навколишнього життя. Саме така інтеграція і є основним змістом проекту “Філософські читання”.
16 грудня у коледжі прошли чергові “Філософські читання” з теми “Біблія у світовій культурі”.
Студенти дізналися про Біблію як пам’ятку світової культури та духовне джерело людства, про історію появи Біблії на українській землі, про біблійні вислови, що стали крилатими, про вплив Біблії на розвиток української літератури та біблійні мотиви у світовій літературі, живописі, музиці. Студентка 132 групи Волова Юлія презентувала проект “Реквієм” у творчості Анни Ахматової, В.-А. Моцарта та Мікельанджело”.
Студенти 123 групи розповіли присутнім про своєрідність біблійних притч, про ті притчі, що вивчаються на уроках літературного читання у початковій школі, продемонстрували фрагмент уроку, а саме роботу на легендою “Каїн і Авель” (4 клас). Студенти – учасники читань відповідали на проблемні питання, складали сенкан, виконували творчі завдання, працювали з біблійним тезаурусом, підбирали відповідні прислів’я, приказки.
Сподіваємося, що отримані знання допоможуть становленню особистості і професіональному ствердженню майбутніх вчителів та вихователів.