«Психолого-педагогічні засади наступності дошкільної та початкової освіти». Круглий стіл

насайт129 березня 2016 року в актовій залі Бериславського педагогічного коледжу було проведено зустріч з вихователями дошкільних освітніх закладів та вчителями початкових класів за круглим столом з питання «Психолого- педагогічні засади наступності дошкільної та початкової освіти». Метою засідання було розглянути психолого-педагогічні засади поєднання дошкільної і початкової освіти як передумови для реалізації індивідуальності кожного вихованця, щодо створення умов для психолого- комфортного переходу дитини з дитсадка до школи.

У роботі круглого столу взяли участь завідувач відділення «Дошкільна освіта», викладач психолого-педагогічних дисциплін коледжу Скворцов А.В., викладач коледжу з фізичної реабілітації Кондратьєва О.В., практичний психолог Бериславського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №3 комбінованого типу Власенко Н.В., вчителі початкових класів Новокаховської ЗОШ №1: Розновська А.Ю., Жалдибіна Л.В., Костюк-Розновська К.О., Гайдиш Ю.М.

насайтМіж педагогами відбулися дискусія та обмін досвідом з проблеми «Розкриття єдності змісту дошкільної та початкової освіти в світлі компетентнісного підходу». Цікавими були доповіді Власенко Н.В. практичного психолога Бериславського ДНЗ №3 про особливості психологічної готовності дошкільників до навчання в школі,  викладача фізичної реабілітації Кондратьєвої О.В. про фізичний розвиток та фізіологічні особливості дітей дошкільного віку та учнів початкових класів.

У підсумку заходу куратор проекту «Забезпечення наступності між дошкільною та початковою освітою» Новокаховської ЗОШ №1 Розновська А.Ю. зауважила про те, що вчителі та вихователі повинні забезпечити взаємозв'язок, розширення, поглиблення й удосконалення отриманих у дитячому садку знань, умінь і навичок дітей.

Студенти та організатори заходу подякували педагогам за практичні поради щодо здійснення продуктивної взаємодії з учнями початкових класів.

 

Comments are closed.