Міжрегіональна нарада викладачів української філології

Відповідно до плану роботи Всеукраїнської спілки голів обласних методичних об’єднань викладачів української філології закладів освіти,  що забезпечують підготовку молодших спеціалістів, затвердженого Міністерством освіти і науки України, 7- 9 лютого 2018 року відбулася Міжрегіональна нарада викладачів української філології та голів обласних методичних об’єднань викладачів української філології закладів освіти,  що забезпечують підготовку молодших спеціалістів, «Сучасні аспекти компетентнісного підходу у викладанні дисциплін української філології та їх реалізація в умовах реформування освіти» на базі Комунального вищого навчального закладу «Коломийський педагогічний коледж Івано-Франківської обласної ради».

Викладач філогічних дисциплін нашого коледжу Тетяна Віталіївна Шабанова, голова Херсонського обласного методоб’єднання викладачів філологічних дисциплін ВНЗ І-ІІ р.а. виступила на нараді з досвіду роботи голів обласних та регіональних методичних об’єднань викладачів української філології закладів вищої освіти, які забезпечують підготовку молодших спеціалістів.

 

Тематичні напрями наради

  • Компетентнісний підхід до вивчення дисциплін української філології як провідний засіб успішного особистісного і професійного становлення майбутнього фахівця.
  • Формування громадянської компетентності на матеріалах сучасної української поезії.
  • Формування професійної компетентності випускника педагогічного ВНЗ в умовах реалізації Концепції “Нова українська школа”.
  • Застосування інформаційно-комунікаційних технологій при вивченні філологічних дисциплін.
  • Формування акмеологічної компетентності у процесі викладання дисциплін української філології.
  • Психологічні аспекти підготовки суб’єктів освітнього процесу до зовнішнього незалежного оцінювання.
  • Вибір методів упровадження компетентнісного підходу на заняттях з української літератури.
  • Формування творчих компетентностей студентської молоді через позааудиторну роботу.
  • Формування комунікативних та дослідницьких компетентностей сучасного фахівця.

Комментарии закрыты