Якби за часів Шевченка були соціальні мережі, то як би він би ними користувався й публічно ділився перипетіями власного життя? На це запитання спробували відповісти студенти, які працювали на cтанції «Блогер» разом з викладачами Т.В. Шабановою, Я.О. Підберезньою, С.О. Хрустальовим під час квесту 15 березня 2018 року.
Життєвий і творчий шлях Тараса Григоровича був надзвичайно насиченим: знайомства, зустрічі, гостини, натхнення, твори, юнацькі будні в Петербурзі, повторне відкриття України, діяльність Кирило-Мефодіївського братства й арешт, заслання та повернення…
У кабінеті нових інформаційних технологій одночасно працювали кілька підгруп. Кожна підгрупа мала оформити інтерфейс і написати пости в Facebook від імені Тараса Шевченка за конкретний період.
Якби він був блогером, то про що і як би написав, на чиї сторінки підписувався б у цей період, кого б, можливо, репостив, які фотографії/ілюстрації докладав до постів?
У рамках творчого завдання на встановлення відповідності та знання творів Кобзаря студенти отримали набір ілюстрацій — портретів Шевченка. Від класичного автопортрета в смушевій шапці до сучасних інтерпретацій образу класика: Шевченко, який робить селфі, Тарас у масці (фото мурала з вулиці Грушевського, який знищили у вересні 2017), Батько в касці, Геній з гітарою, Пророк у темних окулярах.
Тут у пригоді стала безліч ілюстрацій, що поширені Інтернетом, а також — серія робіт художника Андрія Єрмоленка, де класик постає в різних поп-образах: Елвіс, Супермен чи Будда.
Відповідність у такому завданні мала два пункти: перший — дати характеристику Шевченку на ілюстрації (якось назвати цей образ, поміркувати щодо нього), другий — дібрати до цього образу цитату з «Кобзаря».