З метою своєчасного виконання державного замовлення на прийом випускників 9-11 класів загальноосвітніх шкіл області до Бериславського педагогічного коледжу у 2018 році, створення соціальної реклами престижності вчительської професії, у квітні 2018 року педагогічними працівниками коледжу було проведені профорієнтаційні заходи з майбутніми абітурієнтами.
Зокрема, 17 квітня 2018 року працівники приймальної комісії провели профорієнтаційні зустрічі з випускниками 9-11 класів 8 шкіл м. Нова Каховка. Учні були ознайомлені з педагогічними спеціальностями за якими здійснюється підготовка фахівців у коледжі, термінами вступної кампанії 2018 року, а також з деякими особливостями студентського життя у навчальному закладі.
18 квітня педагогічні працівники та студенти коледжу взяли участь у ярмарці професій у м. Каховка. На заході була представлена інформація про роботу Бериславського педагогічного коледжу з підготовки учителів початкових класів та вихователів дошкільних закладів. Учні Каховського району із задоволенням взаємодіяли з нашими студентами та отримали вичерпну інформацію про навчання в закладі.
24 квітня 2018 року студентський театр Бериславського педагогічного коледжу презентував педагогічні спеціальності у регіональному масовому заході з профорієнтації шкільної молоді «Твоя професія – майбутнє Херсонщини» у м. Херсоні. Шкільна молодь була проінформована про діяльність закладу.
ВСІ ФОТО ТУТ
26 квітня у місті Бериславі відбувся районний захід “Ярмарка вакансій”, який був організований місцевим Центром зайнятості, де також коледж здійснював промоцію роботи та спеціальностей за якими здійснюється підготовка.
Завершальним заходом квітня 2018 року з профорієнтаційної роботи було проведення 27 квітня у коледжі Дня відкритих дверей. Відповідальний секретар приймальної комісії Юлія Жукова ознайомила гостей з термінами вступної кампанії, з переліком документів для вступу та проінформувала випускників і їх батьків про спеціальності за якими здійснюється підготовка у закладі. Студенти та викладачі коледжу провели інтерактивні вправи та майстер-класи для майбутніх абітурієнтів.
При проведенні профорієнтаційних заходів використовувалися різноманітні друковані (буклети, плакати, оголошення тощо) та відео інформаційні матеріали