Сьогодні широко проваджується комп’ютерна техніка в освітньому процесі. Здатність використовувати у своїй діяльності сучасні інформаційні технології є показником сформованості інформаційної компетентності.
З метою популяризації шляхів використання НІТ під час вивчення предметів початкової школи, підготовки студентів до пробної педагогічної практики у Бериславському педагогічному коледжі 25 листопада 2013 року відбулася студентська науково-практична конференція «Використання НІТ у фізико-математичній освіті молодшого школяра» для студентів ІІІ курсу. Організаторами конференції виступили викладачі фізико-математичних дисциплін та НІТ. Участь в ній взяли студенти IV курсу, які вже мають досвід у використанні інформаційних технологій на уроках. Вони розкрили основні теоретичні аспекти з теми та продемонстрували високий рівень інформатичної культури.
Демонструвалися презентації з анімацією та тригерами, авторські відеоролики, програмні продукти тощо, які логічно доповнять вчителя на уроці. Донесли до слухачів можливості Інтернет, а саме дистанційного навчання. Ознайомили присутніх з особливостями здійснення пропедевтики вивчення астрономії, фізики та геометрії в початковій школі. Переглядаючи мультфільми, читаючи казки, учні початкових класів пізнають основи фізичних та астрономічних знань, розуміють роль геометрії у житті людини.
Під час студентських виступів здійснювалася робота з залом. Крім студентів у конференції взяла участь практичний психолог коледжу, яка розкрила психологічний аспект впливу комп’ютерних комунікацій на розвиток особистості молодшого школяра.
За участь у роботі студентської науково-практичної конференції доповідачі отримали сертифікати.
Програма
студентської науково-практичної конференції
«ВИКОРИСТАННЯ НІТ У ФІЗИКО-МАТЕМАТИЧНІЙ ОСВІТІ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА»
для студентів ІІІ-IV курсів спеціальності «Початкова освіта»
25 листопада 2013 року
Організаційний комітет:
Шкворченко Г. Ю. – голова предметної (циклової) комісії викладачів фізико-математичних дисциплін та НІТ, викладач інформатики, спеціаліст ІІ категорії.
Тіток М. І. – викладач фізико-математичних дисциплін, спеціаліст вищої категорії.
Пєрмінова І. О. – викладач математичних дисциплін, спеціаліст ІІ категорії.
Кириченко А. С. – викладач математики та інформатики, спеціаліст.
Бондаренко В.М. – викладач математики та НІТ, спеціаліст.
Шаповалова К. В. – практичний психолог, спеціаліст ІІ категорії
План конференції
1. Вступ. Інформаційно-комунікаційна компетентність вчителя початкових класів – вимога сьогодення Шкворченко Г.Ю., викладач інформатики, спеціаліст ІІ категорії.
2. Формування інформаційної культури майбутнього вчителя початкових класів у Бериславському педагогічному коледжі Верхогляд Вікторія, студентка 144 групи.
3. Розвиток предметних компетентностей засобами мережі Інтернет Аністратенко Марія, студентка 141 групи.
4. Інтерактивні методи і прийоми на уроках математики в початковій школі Карпова Марія, студентка 142 групи.
5. Пропедевтика фізичних знань у початковій школі Дрозд Тетяна, студентка 124 групи.
6. Пропедевтика вивчення геометрії в початковій школі Ярошович Наталія, студентка 144 групи.
7. Психологічний аспект впливу комп’ютерних комунікацій на розвиток особистості молодшого школяра Шаповалова К.В., практичний психолог, спеціаліст ІІ категорії.
8. Підведення підсумків конференції.