«Вектор наступності державних стандартів дошкільної та початкової освіти»

Школа не повинна вносити різкий перелом у життя дітей. Нехай, ставши учнем, дитина продовжує робити сьогодні те, що вона робила вчора. Нехай нове з’являється в її житті поступово і не приголомшує зливою вражень.  
В.О.Сухомлинський
 
DSC_4433 - копияУ зв’язку зі змінами, які відбуваються в сучасній освіті, особливо актуальним став напрям дослідження наступності у змісті, методах, формах, технологіях освіти у ДНЗ та початковій школі. Наступність – це врахування того рівня розвитку дитини, з яким вона прийшла до школи, опора на нього. Це забезпечує органічне, природне продовження розвитку, виховання і навчання, започаткованих в дошкільному періоді життя дитини.
15 квітня 2014 року у коледжі відбулася студентська теоретично-практична конференція на тему: «Вектор наступності державних стандартів дошкільної та початкової освіти» для студентів 3-4 курсів відділення «Початкова освіта» та «Дошкільна освіта».
         

DSC_4421 - копия

Під час конференції були обговорені такі питання:
1. Дошкілля в сучасній Україні. Модернізація дошкільної освіти.
1.1 З історії питання.
1.2 Компетенція, компетентність та компетентнісний підхід у БКДО і ДСПО.
1.3 Інваріативна складова змісту дошкільної освіти і освітні лінії
1.4 Варіативна частина і нові освітні лінії.
2. Детермінанти наступності на тлі модернізації змісту дошкільної і початкової освіти.
2. 1 Наступність як педагогічна категорія.
2. 2 Оцінка дошкільної зрілості. Готовність дитини до школи.
2. 3 Наступність змісту дошкільної і початкової освіти.
3. Сучасні педагогічні технології:
3.1. Інтегрована особистісно орієнтована технологія неперервної дошкільної і початкової освіти. (С.І. Якименко)
3.2. «Крок за кроком».
Студенти активно висловлювалися з проблемних питань та із задоволенням взяли участь у майстер-класах М.В. Бігун та А.В. Якущенка, які продемонстрували сучасні педагогічні технології, такі,  як інтегрована особистісно орієнтована технологія та технологія  «Крок за кроком».

Comments are closed.