Проблема формування і розвитку мислення молодших школярів в останній час є основним завданням школи і стає все більш актуальною. У молодшому шкільному віці діти мають значні резерви розвитку. З приходом дитини в школу під впливом навчання починається перебудова всіх її пізнавальних процесів. Саме молодший шкільний вік є продуктивним у розвитку логічного мислення.
10 грудня 2015 року в Бериславському педагогічному коледжі відбулася студентська теоретично-практична конференція на тему «РОЗВИТОК ЛОГІЧНОГО МИСЛЕННЯ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ ТА ІНФОРМАТИКИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ» для студентів ІІІ-IV курсів спеціальності 5.01010201 «Початкова освіта».
На обговорення під час проведення конференції були винесені такі питання:
-
Логічне мислення та його значення у формуванні математичних компетенцій. (Вечірко В., студентка 123 групи)
-
Розвиток логічного мислення молодших школярів на уроках математики (Кувшинова О., студентка 131 групи).
-
Курс «Логіка». Функції і структура курсу. (Федіна О., студентка 132 групи).
-
Формування логічних компетенцій в учнів на уроках математики в початковій школі за інноваційною програмою «Росток». (Дрозд Т. А., студентка 144 групи).
-
Вплив інтерактивних технологій на розвиток логічного мислення молодшого школяра. (Кучерук О., студентка 143 групи).
-
Розвиток логічного мислення учнів початкових класів через впровадження інтерактивних методів і прийомів на уроках інформатики. (Корнієнко Т., студентка 143 групи)
Метою конференції було донести, показати на практиці, що використання учителем початкової школи різноманітних нестандартних логічних завдань під час уроків математики, інформатики є не лише бажаним, а навіть необхідним елементом навчання математики, тому що основною метою математичної освіти має бути розвиток вміння математично, отже, логічно та свідомо досліджувати явища реального світу.
Учасники конференції отримали сертифікати. А головне, нові знання та позитивний педагогічний досвід з вивчення даного питання.