Розвиток логічного мислення на уроках математики та інформатики в початковій школі. Студентська теоретично-практична конференція

IMG_3831Проблема формування і розвитку мислення молодших школярів в останній час є основним завданням школи і стає все більш актуальною. У молодшому шкільному віці діти мають значні резерви розвитку. З приходом дитини в школу під впливом навчання починається перебудова всіх її пізнавальних процесів. Саме молодший шкільний вік є продуктивним у розвитку логічного мислення.
 
 
10  грудня 2015 року в Бериславському педагогічному коледжі  відбулася студентська теоретично-практична конференція на тему «РОЗВИТОК ЛОГІЧНОГО МИСЛЕННЯ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ ТА ІНФОРМАТИКИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ» для студентів  ІІІ-IV курсів спеціальності 5.01010201 «Початкова освіта».
На обговорення під час проведення конференції були винесені такі питання:
  1. Логічне мислення та його значення у формуванні математичних компетенцій. (Вечірко В., студентка 123 групи)
  2. Розвиток логічного мислення молодших школярів на уроках математики (Кувшинова О., студентка 131 групи).
  3. Курс «Логіка». Функції і структура курсу. (Федіна О., студентка 132 групи).
  4. Формування логічних компетенцій в учнів на уроках математики в початковій школі за інноваційною програмою «Росток». (Дрозд Т. А., студентка 144 групи).
  5. Вплив інтерактивних технологій на розвиток логічного мислення молодшого школяра. (Кучерук О., студентка 143 групи).
  6. Розвиток логічного мислення учнів початкових класів через впровадження інтерактивних методів і прийомів на уроках інформатики. (Корнієнко Т., студентка 143 групи)
IMG_3880Метою конференції було донести, показати на практиці, що використання учителем початкової школи різноманітних нестандартних логічних завдань під час уроків математики, інформатики є не лише бажаним, а навіть необхідним елементом навчання математики, тому що основною метою математичної освіти має бути розвиток вміння математично, отже, логічно та свідомо досліджувати явища реального світу.
Учасники конференції отримали сертифікати. А головне, нові знання та позитивний педагогічний досвід з вивчення даного питання.
 
 

Комментарии закрыты