7 листопада 2017 року відбувся навчальний семінар «Методологія педагогічних досліджень. Вимоги до курсової роботи».
На семінарі студенти третього курсу познайомились із загальними основами методології педагогічних досліджень, складовими наукового апарату дослідницької роботи, видами курсових робіт, їх структурою і змістом.
Заступник директора з науково-методичної роботи Деменнікова Т.В. детально зупинилася на етапах виконання курсової роботи, познайомила з ст.42 Закону України «Про освіту», у якій іде мова про дотримання академічної доброчесності, з поняттям академічного плагіату, вимогами до написання курсової роботи.
Студенти отримали відповіді на питання:
- Як визначити науковий апарат дослідження?
- Як визначити мету і завдання курсової роботи?
- Як вибрати методи досліджень?
- Що включити у текст вступу і основної частини курсової роботи?