13 червня 2018 року регіональні тренери, викладачі нашого коледжу Середа Н.С. та Пирожок Г.Ю. провели 3 день третьої очної сесії для вчителів початкових класів Бериславського району з питань «Інклюзивна освіта» та «Емоційний інтелект».
Учасники тренінгу ознайомилися з такими важливими питаннями як концептуальні основи інклюзивної освіти; особливості організації освітнього процесу: командний підхід, індивідуальна програма розвитку(ІПР): функції, структура, план роботи над ІПР, адаптації і модифікації. Активно вчителі обговорювали питання умов запровадження інклюзивної освіти та основні підходи до надання додаткової підтримки, ознайомилися з положенням про інклюзивно-ресурсний центр. Виконання практичних завдань по плануванню адаптацій, обговорення прикладів з практики, перегляд відеоматеріалів викликало хвилю емоцій.
Учасники обмінювалися досвідом, пропозиціями, ідеями. Було багато цікавих питань на які ще потрібно знайти відповіді, адже сьогодні тема інклюзивної освіти є дуже актуальною і крок за кроком входить у практику освітнього життя України.
Формувати здатність сприймати та реагувати на події навколо нас є однією із складових емоційного інтелекту та необхідною навичкою сучасного вчителя.
Саме тому, тренерами було розкрито основні теоретичні питання теми, розглянуті фактори та причини хибних емоцій, наслідки хибної оцінки емоцій дитини у майбутньому. У практичних вправах навчились розрізняти спостереження та судження, які впливають на дію людини в певній ситуації; розглянули види стратегій для вирішення конфліктів.
Емоційний інтелект для більшості професій та життя є визначальним критерієм, бо саме він відповідає на швидкість адаптації у новому колективі до змін, що відбуваються навколо нас.