
Впродовж усього заняття студенти активно працювали під час проведення таких інтерактивних методів як «Мікрофон» ділились думками, яким повинен бути сучасний урок та за яких умов цього досягнути.

На лекції студенти дізнались як молодшим школярам розповідати про історичні події та з якого віку вони сприймають історію держави та світу, та спробували самостійно підготувати фрагменти уроків з використанням інтерактивних технологій: побудова асоціативного куща, прямий колективний «Мозковий штурм», прийом синектики, мозковий штурм з використанням конвертів («Конвертна атака»).
Студентка Ольга Федіна опрацювала підручники з літературного читання та зробила аналіз, які саме теми з історії вивчаються в початковій школі на уроках читання. А Дмитрів Тетяна провела фізкультхвилинку «Як вітаються в різних країнах світу».
Діяльнісний підхід заняття виправдав себе на всі 100%. Бажаємо студентам такої ж активності та успіхів і під час сесії, і під час педагогічної практики.