21 березня в рамках місячника педагогічної майстерності було проведено захід у формі усного журналу «Сторінками козацької педагогіки».
Метою заходу було ознайомлення з козацтвом, як культурно-історичним феноменом, з козацькою педагогікою, визначеня її цінності в процесі становлення системи освіти в Україні та можливості відродження та впровадження основних ідей та принципів педагогіки періоду козацтва в сучасний навчально-виховний процес.
Саме кінець ХVІ – перша пол. ХVII ст. займають унікальне місце в історії розвитку української освіти та культури. М.Грушевський назвав цей період першим українським культурно-національним відродженням, а Д.Чижевський відніс його до великих блискучих епох в історії України. Це епоха славетної Острозької академії (1577), доба початків і розквіту масового книгодрукування (1574), період радикальних реформ церковного життя (1596-1620), час виникнення знаменитого Києво – Могилянського колегіуму та академії (1632, 1658).
Яскравою історичною сторінкою у становленні і розвитку культури, національної системи освіти і виховання в Україні є період Козацької доби. Як зазначає М.Грушевський, період існування Запорізької Січі – це найбільш яскравий і найбільш цікавий період української історії.
Вищезгадані положення були підтвердженні на сторінках усного журналу, який представили для ІІ – ІІІ курсів спеціальності «Початкова освіта» студенти 121 групи Найдьон Д., Чекмарьова Н., Гусак В., Філь К., Співак С., Головко Л, Жолобак Ю.
В результаті заходу слухачі усного журналу, аналізуючи подану інформацію, запропонували шляхи впровадження козацької педагогіки у вигляді «дерева рішень». Випереджальне завдання отримали студенти Бутенко Є. та Пасічник В., які представили аудиторії всесвітньовідому течію «Хортинг», як один із напрямів впровадження козацької педагогіки.